14+4 olduk hamile kalmadan önce 77 kiloydum bugün tartıldım 74 kiloya düşmüşüm hedefim ilk 5 ay kilo almamaktı zaten ama sıfır iştahım var yemek yemesem de günü bitiririm o derece yani oğlum olacak nasipse inşallah. Kızımda çok iştahlıydım siz de durumlar nedir kaç kilo aldınız veya kilo verdiniz mi benim gibi iştahsızlığınız var mı?