karakayahavva00 bende var ya ne görsem ağlayasım geliyo önceden kıpır kıpırdım şimdi ağırlaşında olmuyor tabi normal olarak ben böyle değildim bak ayakkabımı bile giyemiyorum diyip ağlıyorum. Mesela eşim yukarı uzanma artık yeter diyo niye ben beceriksizmiyim diye ağlıyorum video görüyorum ayyyy bu ne ya şimdi diyip ağlıyorum böyle saçmaaa sapan günlerim geçiyo nasılsın deseler ağlayacak gibiyim 😅