Akdogan70 39+4 haftalık hamileyim doktor baktı ultrason ile bebek kanala yerleşmiş ama sancın yok dedi haftaya salı bayramda olsa acile gelip nts çektir dedi doğumu başlatmak için neler yapabilirim meryem ana otu vs dediler ama işe yarıyor mu ilk gebeliğim de