Bsrakaplan Kimler burada sayımızı görelim😊 nasil geciyor. Bebisini hisseden oldu mu ben hala hissedemiyorum. Cinsiyetler neler❤
Mutlulukgeldi Bsrakaplan cinsiyetimiz kızzz şuan cok ıyi gidiyor ama b3n hala hissetmedim hareketlerini
sdnroztv Bsrakaplan 17+5 haftalık gebeyim cinsiyetimiz erkek dendi daha sonra da göstermedi 😅 hareketlerini hissediyorum 🙏😍