ZeynepDuru17 Yenianness ameliyat oldum ameliyat olduğum dan üç gün aramadım bile galiba anestezi etkisinde olduğum için di kötü diyemem ama öksürük vardı bende bide o zorladı kustum ameliyatta hepsi bu
elifjanset Ben 17+4 ama maalesef bırakamadım ,bazen azaltıyorum bazen daha fazla içiyorum gibi vicdanen de rahatsız oluyorum ah keşke tamamen bitse gitse
Yenianness elifjanset ben doktorumla sigara konusunu hiç konuşamadım eşim tepki verdiği için konuyu onun yanında pek açamıyorum ama ilk doktorum 5 i geçmesin demişti
Sedadvc Yenianness 4. Haftada hamileligimi öğrendim. 7. Haftada tamamen bırakmıştım. Zaten 8. Haftada da mide bulantım başladı. Ama hala canım bazen çekiyor. Dogurunca bir tane içerim sanırım. 😂
tazeanneee123 Yenianness ilk 4 ay mide bulantisi hayatimi altust etmisti o ara zaten su dahi icemiyordum sigara da icemedim hastanede kaliyordum zaten ama sonrasinda ictim gunde 6-7 tane iciyorum doktorumla da konustuk tabiki iç demeyecek ama bilgisi var stres yapmanin sigaradan daha zararli oldugunu dusunuyor..
Lalemmm12 Yenianness malesef canım düşük yaptım ilk gebeliğim de ve dediğim gibi gelişimi engellemişti çokta içmiyordum günde 3 4 tane hatta daha az ama malesef 8 haftalıkken kaybettim sıkıntım yok bu arada genetik hastalık vs aradan 7 ay geçtikten sonra hamile kaldım tekrar hamile olduğumu bilmediğim günler bile içmişim 😮💨 öğrendiğim gibi paketi çöpe attım aynı şeyleri yaşarım diye korktum