Momybaby Kızlar, çikolatadan vazgeçemiyorum ilk aylarda bulantım varken bile yiyordum. Şuan gebelik şekeri olunca hayatımdan çıkarmaya çalıştım ama olmuyor. çikolataya bağımlı gibiyim resmen. Aranız da var mı benim gibi olan 😔
6hilal_akin1 Momybaby beennn🖖🏻o kadar çok çikolata yiyordum ki her yerim kaşınıp fosur fosur kabarıyordu sivilce de cabası tabii