Ebruebos bende düzenli adet oluyordum diğer değerlerim de çok normaldi sadece AMH 0.17 ye kadar düşmüştü ama bu değerinde çok önemi yokmuş ocakta hamile kaldım düşük oldu, şimdi tekrar hamileyim 7 haftalık doktorum da AMH a takılma her tahlil sonucu doğruyu yansıtmaz dedi bilimsel olarak da açıkladı o yüzden sana da tavsiyem sonuç ne çıkarsa çıksın 0 olmadığı müddetçe hamile kalabilirsiniz