Kızlar merhaba, dün kontrolüm vardı doktora gittim. Doktora ultrason kolunu karnıma koyar koymaz suyun çok fazla dedi, ha ne ne demek o falan derken 1-2 dk’nın sonunda suyun sınırda şu an hemen bi kan ver nst çektir gel bekliyorum dedi (bu arada ellerimin dış tarafı parmak uçlarım kırmızı ve kaşınıyor, bunun için ayrıca kan vermemi istedi) neyse nst bağlandı falan ama korktum, sonra ameliyata girmiş doktorla konuşamadım yardımcısına yarın beni arasın demiş.
Şimdi ilk sorum suyun fazla olması ne demek?
İkinci sorum beneğim ters duruyor yönü değişmedi, ne yapıcam?
Üçüncü sorum, bu sabah ilk tuvaletimi yaptıktan sonra yeşil jelibon şeklinde akıntım oldu ama devamı yok sakız büyüklüğünde, görsellere baktım bulamadım, nişan olabilir mi?