Mercan_42 niye bu kadar geç öğrendiniz pekj Alaz güzel isim bu arada
Benim ilk oğlum Umut Aren
İkinci 33 haftalık Karel düşünüyorum eşim yanına bir isim daha istiyor bulut koyalım hatta uyumlu olsun diyor ama ben bu sefer tek isim düşünüyorum zaten benim koyduğum ismi kullanmıyor kimse sinir oluyorum Umut deyip geçiyorlar bunda da bulut der geçerler neymiş söylemesi zormuş