Merhaba başlığı görünce dayanamadım yazmak istedim. Geçen sene eylül ayında bende bebek için doktora gittim ve benden de rahim filmi istendi. film sonucuna göre her iki tüpüm de tamamen tıkalı (ilaç filan hiçbir sekilde geçmedi) ve rahmimde kocaman bir perde tespit edildi. asla tek doktora bağlı kalmadım 2 doktora daha göründüm onlarda aynı şeyi söyledi. velhasıl histeroskobi ve laparoskobi ameliyatı oldum . 2 ay sonra rahmimde yapışıklık olmuş mu diye kontrol amaçlı yine ameliyat oldum. en son ameliyatım aralıktaydı ve ameliyat sonrası rahminin şeklini düzelttik ama tüplerin bir türlü açılmadı ilaç geçmedi dedi. Anne olabilmek için tek çaren tüp bebek denildi. hem psikolojik anlamda toparlanmak için hemde bedenen iyileşmek için tüp bebeği hazirana ertelemeye karar verdik eşimle. çok ağladım bu süreçte çok acı çektim. Gel gör ki herkesten büyük ve yüce Rabbimiz var o herşeyi bilir duyar . Bana imkansız demişlerdi Martta Kendiliğimden hamile kalmışım şuan 3 aylık gebeyim :)
Sana tek tavsiyem canım benim asla üzülme ve filmden de anlaşılıyorki tüplerden yarım da olsa ilaç geçmiş. birkaç ay kendiniz deneyin baktınız olmuyor aşılamaya gidin ama en az 3 ay kendiniz deneyin evde herşeyin bir zamanının olduğuna inanıyorum ben. Bebişimiz biz istediğimizde değil kendisi hazır olduğunda geliyor:)