Yaso2110 Merhaba, Benim gibi olan var mı otururken kalkarken rahimde hep ağrı var uykumda dönerken bile hissediyorum batmayı kuyruk sokumumda 2 gündür beraber ağrıyor
YeniGelinMeselesi Yaso2110 evet maalesef var o ağrı bebek kanala yerleşmeye çalışıyor sebebi bu 35ten beri yaşıyorum aynı gündeyiz seninle tam 36da gittiğimde kontrolde ağrır tabii bebek kafasını dayamış iyice aşağı dedi doktor doğuma hazırlık yani normal korkma☺️
1anne3bebe Yaso2110 benimde belim,böbreklerim sürekli ağrıyor. Pelvis kemiklerim ağrıyor,aşağıfa baskı hissediyorum. Doktorum kafası yerleşmiş ve kilosu fazla gelmek için acele ediyor dedi. Sürekli eşime sırtıma belime masaj yaptırıyorum🥲
Yaso2110 YeniGelinMeselesi ya benim ağrılarım 32 de ara ara başladı son 1 haftadır aralıksız hissediyorum diş ağrısı gibi öyle dayanılmayacak bir his yok daha çatı muayenesi de olmadım cuma günü olacağım siz oldunuz mu 😊
YeniGelinMeselesi Yaso2110 bu yaşadığımız ağrılar bebişin gelme çabaları için rahat olsun ☺️ Doktorum çatı muayenesi yapmıycak büyük ihtimalle çünkü bana 34teyken normal doğurursun bu bebeği dedi sonraki kontrolümde bayram sonu 39.haftaya girerken yani çatı muayenesi hakkında bişry demedi yapmıycak büyük ihtimalle 🙃
Yaso2110 YeniGelinMeselesi benimki de pek yapma taraftarı değil o yüzden sormak istedim sağlıkla gelsinler inşallah😊
YeniGelinMeselesi Yaso2110 inşallah canım doktor bişey demeyince bende sormadım açıkçası pekte kendimi bızıklatmak istemiyorum 😂