Prilam kullanmama rağmen günde en az 4 kez kusuyorum. Ne yersem en fazla 1 saat duruyor midemde sonrası hüsran. Evden dışarıya çıkamıyorum havaların ısınması zaten iyice ağırlaştırdı halsizlik yorgunluk birşey yiyip içemeyince kafamı yastıktan kaldıramıyorum. Çok kötü olursam acile gidiyorum sıvı kabini önlemek için serum takıyorlar. Günde 2 3 litre su içenler varmış ben 3 4 bardak anca içebiliyorum o da kusunca çıkıyor. Allah yardımcımız olsun çok zor geçiyor gerçekten.