Göğüs ucu kremi ne aldınız. Hamilelikte mi kullanmaya başlamak gerekiyor.
Ketii lansinoh almayı düşünüyorum. Görümcem önermişti. 8.aydan sonra sürmeye başlarım dedim.
Lansinoh aldım ve kullandım gayet memnun kaldım