Ya ben hem devlete gidiyorum hem özele özel bayramdan sonra çağırdı ama demedi şeker yükleme için 1 ay doluyor ya devlette 2 hafta önce gittim 2 hafta sonraya çağırdı şeker yükleme testi için devlette yapsak bişey olur mu acaba yoksa direk özelde mi yaptırayım