EliffYade Arkadaşlar 35. Haftaya girmek üzereyim kasiklarimda kalça bölümünde iki üç gündür ağrı ve baskı var ve geçmiyor bebek aşağı indiği için mi oluyor acaba cuma günü randevum var onu bekliyorum doktoruma sormak için sizde de oluyor mu böyle ?
saka36 Evet canım aynı zamanşarda benmde başladı bebek yavaş yavaş doğum pozisyonu aldığı için oluyormuş. Ben iki haftadır o durumdayım hala doğurmadım 😄