Nergizgokce Biz pazı olduk 😂 doğuma az kaldı nasıl gidiyooor? Ben bazen uyuyamıyorum. Dün gece de boğazım kaynadı resmen 🤰🏼🥵
SmyEsciv Nergizgokce sıcaktan ne Gece ne gündüz uyuyamıyorum, Çok fazla acıkıyorum. Çok ağırlaştı hareket edemiyorum aynı zamanda sürekli lavabodayım🙈 38+6 🙋🏼♀️🙋🏼♀️
Adlaksy Nergizgokce 35+5 bacağımın üst ve iç kısmı çok ağrıyor sıcaktan bayılcam ve geceleri uyuyamıyorum 😂😂
YeniGelinMeselesi Nergizgokce yarın 37 oluyoruz 🥹 Her an doğurabilirim düşücesi yordu artık ya bayramı geçirseydik bi daha rahatım istediği gibi gelsin de bayramda istemiyorum 🥲😂 bir yandan çatı ağrısı bebiş resmen alttan alttan yol açıyor kendine yürümem yatmam oturup kalkmam yatakta dönmem bile zorlaştı sona yaklaşıyoruz hissediyorum 🥹🤣
semra2323 35 olduk bizde geceleri hiç uyuyamıyorum ayaklarımın altı çok ağrıyor hareketler kisitlandi rabbim hayırla sağlıkla doğmayı nasip etsin😍
Dlar Zaman ne çabuk geçiyor dimi ya 🥰 daha dün gibiydi bu günler gelecek mi diyordum bende ama geldi bizde 35+3 haftalığız doğuma az kaldı sancılar başladı hazırlıklar bitti ben işleri kucağımiza alicagimiz guzel günler yakın inşallah 🥰🥰
Anneeciiiimmm Biz bu gün 27 haftalık olduk bunlar güzel günlerimiz mi beni gelecek hatalarda ne bekliyor bilmiyorum ama her çabası çekeceğimiz sefaya değerrr güzel anneler 🩷