Merhabalar kızlar, gebelik kesesinin hemen yukarısında ve aşağıdında kanama alanj görgü doktorum kahve rengi leke şikayeti ile gittim doktora.
Progestan a tekrar başlattı ve iğne yaptılar bu durumu yaşayan oldu mu düşük riskim varmış bebeğim gayet iyiydi ama