Gokayy Merhabalar 29. Haftadayım göğsümden sarı sıvı geliyor ara sıra, birkaç gündür de sızlama var. Yaşayan var mı normal mi ? (Bu arada ilk gebeliğim)
melekmi22 Gokayy gelen sıvı sütünüz benim çok erken gelmeye başladı sizin çok normal bir haftada gelmiş korkulacak bisey yok akacak süt göğüste durmuyor 😅
dogurangaplumba Gokayy normal canım hamilelikte 3. Trimesterde süt gelmesi sızlaması olabilir sağım yapma kesinlikle ve uçlarınla oynama o bebeğe faydalı olan süt kolostrum sen sağdıkça yada elledikçe hem o ilk sütün değişir hemde rahmi uyarıp doğumu başlatırsın
dogurangaplumba 6hilal_akin1 bazılarının bebek emdikçe gelir canım önce gelmeside doğumdan sonra gelmeside normal merak etme ☺️
dogurangaplumba Adlaksy aslında forumda çok konuşuldu doktorlarda söylüyor ama denk gelmediniz sanırım