minipanda Ben tüp bebeksiz bebek sahibi olamayan biriyim bir bebegim var,tüp bebek tedavisi ile oldu üstteki test dün ögleden sonra 4 bucukta alttkinide bu sabah saat 6 da yaptım adet günüm bugün kafam karıştı
Buseemm minipanda e gayet silik cikmis iste hamile olabilirsin bnce yarin ya testi tkrarla yada direk kan ver
Liv3652 minipanda arkadaşım da tüp bebekle ilk bebeğini doğurmuştu dogum yaptıktan 3 ay sonra hamile kaldı tüp bebekten sonra böyle şeyler çok oluyor bence de var gibi gözüküyor en iyisi kan verip baktırın hayırlı olsun inşallah 🥰
Zynp12 minipanda ikisindede silik bı çizgi görüyorum canm inşallah rabbim gönlüne göre versin ❤️ Bence bı kan ver acilde en azından için rahat eder ona göre hareket edersin. Zaten tüp bebekten sonra genelde kendiliğinden olan çok insan var akrabalarimdan da öyle olan var ikinci çocuğuna kendiliğinden gebe kalan. İns vardır 🤲🏻
bebeimibeklerken33 minipanda nasıl bu kadar emin konuşarak hamilesiniz tebrikler diyorlar anlamıyorum.. bende bir keresinde bu testten yapmıştım çok silikti gölge gibi ama negatifti. En iyisi kan vermek canım varsa da hayırlısıyla sağlıkla gelsin🫶🏻