Seyma12_64 ayyy adını bile duymak tüylerimi diken diken ediyor 🥺ilk gebeliğimde geceleri sabaha kadar elimin, el bileklerimin ağrısından ağlardım. Ve maalesef yapılacak bişey yoktu sadece baş parmağımın orası çelik olan bi bileklik önermişti doktor medikalden almıştık bir de ara ara ağrı kesici krem sürüyordum. Yani canınızı sıkmayın lütfen biraz sabredeceksiniz. Şu an 19 haftalık hamileyim ve en büyük korkun o ağrı yani 🙈 şimdilik sıkıntı yok. Allah sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin..