aselelif06 Kızlar kafayı yicem agrıdan. Karangil yağı parol fayda etmiyor . Yaptıran var mı bu aylarda. Dişim kırıldı yarısı yok kanal tedavisi olmalı bnce yaptıran var mı
Merviss07 aselelif06 34 haftalığım sizle aynı durumdayım 20 ilk dişim yarısı kırılmış nasıl acıyo özellikle de geceleri bende karanfil yağı ve paroldan başka bişey kullanmıyorum gündüz yine hafifliyor ama gece zorlanıyorum ne yazıkki 😢
Aysegul58 aselelif06 31+4 haftalik hamileyim bugün 2 tane 20 lik dis cektirdim. Doktor onay verdi yaptirdm valla o agriyla yapamazdm bide Allah korusun enfeksiyon kaparsa bebege zarar verirmis
Merviss07 aselelif06 aslında izin vermişti ama diş doktorum da biraz riskli buldu yine de istersen yaparız dedi öyle diyince ben doğum sonrasına erteledim endişe ettim içim rahat etmedi