Kardelenlinam Kızlar merhaba bugün 8 haftalık olduk ama az önce afedersiniz ama işemişim gibi iç çamaşırımda ıslaklık vardı yaşayan var mı bi sorun yoktur inşallah doktorada gidicem ama içim rahat etmedi ama çiş değil yani eminim
Nevrie Su gelmesi baya baya hissediliyor akıntıdır o. Bebek daha çok küçük 8 hafta bunun için çok erken eyer isterseniz tabi doktora gidin ama korkutmayın kendinizi akıntı kokusuz ve kaşıntısız oldu sürece çok normal bütün hamilelikte oluyor ☺️