Saatlerdir belime hep aynı düzende ağrı girip çıkıyor hiç bir şekilde geçmiyor, her ağrı girdiğinde bebek sertleşip toplanıyor karnımın bir tarafı şişiyor. Dün acile gittiğimde nst de sancım yoktu açıklıkta 1 2 cm vardı, alttan bir kaç kez muayene oldu ondan mı ağırıyo yoksa