Kızlar merhaba şu an gece 3.42 dolayları ve yaklaşık 5 dk önce çok ama çok şiddetli bir ağrıyla uyandım uykumdan uyandıracak cinstendi ve sormak istedim ben gebe kalmadan önce adet gördüğüm zamanlarda da aynı böyle uykudan uyandıracak cinsten sancılar yaşardım ve berbat denecek ağrılarım olur günlerce geçmez hastanelik olur çarşaf ısırırdım ve hep istifra ederdimmm bu da aynı böyle bir ağrıydı bi kaç dkk boyunca geçmesini bekledim karnım taş gibi oldu ve bebek hareket ediyordu dayanamadım kalktım oturarak derin nefes aldım ve midem birden bulandı istifra edecektim ki pozisyon değiştirdim eşim uyandı zaten belimden karnıma sancım vardı ve bikaç dakika sürdü sonra geçti lavaboya gittim geldimm şimdi iyiyimm benZer durumu yaşayan var mı endişe içindeyim ??