Ilk bebek anneleri için bence ilk gün büyük avantaj hem hastanede olunacağı için bakımı vs hemşireler tarafından yapılacak sünnet yerine zarar verir miyim telaşı olmayacak. Ayrıca adı üstünde sünnet bu, sünnete uygun yani ilk 7 günde yaptırmak en güzeli. Benim doğumuma çok az kaldı. Ilk gün Allah nasip ederse yaptıracağız sünnetini.