Buraya çok güzel şeyler yazmayı hayal etmiştim ama pek öyle olamayacak arkadaşlar.
40+6 hafta tansiyon yüksekliğinden dolayı daha beklemeyip yatışım yapıldı. Sadece 1 cm açıklım vardı. Doktorum sancı gelsin ve açılma olsun diye balon katater taktı. Gerçekten zor bi işlemdi. 2 saat açılma bekledik 6-7 cm ulaştık bu benim için mucizeydi. Tabi aralarda düşmeyen tansiyonum , istifra edişim falan var.
Balon çıkınca aşırı rahatladım. Hazır açılma varken bebek geri kaçmasın diye suni sancı verildi. Biraz pilates topu biraz ebenin gösterdiği hareketlerle sancıları karşıladım. 8 cm ulaştık. Ikınma hissim gelmeye başladı.
Tam o anlarda suyum da sıza sıza geliyodu. İşte sorun tam burda başladı. Bebek tuvaletini yapmış. Yine de ucuna geldik kalp atışları da iyi olduğu için doktorum şans vermeye devam etti. Çatala alındım ıkındım ama nafile. Vajina girişindeki etim yumuşayamadı. Bebekte kendini itmedi. Baya bi denedik sonra kalp atışları düşmeye başladı. Benim de tansiyon 16 lara çıktı. Acil sezaryene alındım.
Belden uyuşturuldum dayanamam dedim ama dayandım. Bebeğim çıkınca tüm her şey silindi gözümde 🥲♥️
O kadar çok tuvaletini yapmışki doktor içimi zor temizledi. Bebeğin de her yerine yapışmış ve çok bitkindi. Yoğun bakımda tutalım enfeksiyon kapabilir dediler. Napayım sağlıklı olsun da 🫶🏻
Şimdi odadayım ağrı kesici serum takıldım. Karnımda kum torbası var 1-2 saat sonra da yürütücekler. Tüm bu süreç tam 10 saat sürdü. Şimdi dinlenicem. 😴