Yoldaşlar, bana bişeyler oldu bir kaç gündür böyle bir duygusallık ağlama krizleri, sanki içimde derrinnn bir özlem var, insan hiç görmediği birini nasıl özler? 29a başlıyoruz. 3.trimestir etkileri midir bilmem bazen korkuyorum depresyona mı giriyorum diye ciddi bir duygu dalgalanmam başladı.