Sumeyra0407 Merhaba kızlar doğum için melekete gidicem uçakla gitmek istiyorum sezeryan olucak erken gitmek istemiyorum 37 38 haftalıkken uçak için doktor izni mi isteniyor doğuma yakın uçak yolculuğu yapan oldu mu ?
Ygmr01 Sumeyra0407 29-36 haftaları arasında doktorunuzdan uçak seyahati raporu almanız lazımdı. Ve o tarihe kadar izin veriliyor. 36dan sonra almıyorlar. Yani uçağa binemiyorsunuz. Siz yine doktorunuza danışın
Babymom07 Sumeyra0407 ben rapor yazılsa bile uçağa almıyorlar diye biliyorum yine de sorun sanırım uçakta doğum olabilir korkusuyla
mrskorkut Canım yanlış bilmiyorsam 36 haftadan sonra uçuş yasak diye biliyorum ben hatta 32 den sonra da doktor izni raporu olması gerekiyor yine de her havayolunun kendi prosedürlerini kontrol et farklılık olabiir