Meralaysnn inanın özelde korkmuyor sanız devlette hiç korkmayın özelde günde 10 kişi yapıyor ise devlette 70 kişi sezeryan oluyor 😄 o yüzden tecribe deneyim daha fazla Karına basma olayı da ben devlette oldum 10 gün sonra 2. Sezeryan ı mı olucam ilkinde kum torbası koydular okumayın olumsuz şeyleri Kum torbası nasıl bası yapıyorsa elle de aynı başı yapılmıştır yapılan varsa da 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ 3,5 saniye bşey