-Aysenurrrr- Arkadaşlar 3 temmuzda doğumum var. Sezaryen doğumda hangisini kullanmak daha mantıklı? Külot bezi kendi başıma degistirmem zor olur mu? Sonuçta eğilip kalkmak lazım. Hasta bezini kendi başıma değiştirebilir miyim?