Pamuk Deepbluee2 Ben ebebekten sipariş vermistim 290 liraya düşmüştü,oğlum 4,5 aylık olacak gayette işimi gördü.Oyle pahali şeylere gerek yok inanın.
ece1234- Deepbluee2 sevi bebe almıştım ilk kızımda 10 aya kadar başka bir yastıkta asla yatmadı. Ve hala sağlam 3 yıl geçti şimdi diğer bebeğime kullanacağım kısmetse
Babymom07 Deepbluee2 sevi bebe anne yanı reflü yatağı aldım baby nestli normalde ebebekte 1200₺ civarı internetten bir siteden 650₺ye almıştım çok tatlı bir şey ilk aylar onda yatırmayı düşünüyorum inşallah bebişim de sever 💕
Deepbluee2 Pamuk çok iyiymiş fiyatı falan çok pahalıları da var kararsız kaldım ebebektekini hiç görmedim bakıcam teşekkür ederim
Pamuk Deepbluee2 Hepsiburadadan e bebek saticisindan aldim.Sökülüp yıkanıyor,yatacakları kaç ay pahalıya hiç gerek yok