27 aylik oğlum var anladığımız kadarıyla siteden baktik oğluma da yetişkin gibi bilet kesiliyor ben kucakta olmasını istiyorum ayri koltukda değil. Bebek bölümünde 02 çocuk bölümünde ise 2 13 yaş yazıyor. Çocuk bölümüne mi giriyor istesem kucakta olmazmı çocuğum zaten uyucak tek koltukda nasıl olacakkki yakın zamanda bilet kesen yokmu