Fatos01 amin inşallah 💕 valla bende biraz minyon bir bebişim olur diye düşünüyorum ne yalan söyleyeyim iri yarı bir bebek olmaz heralde 😅 ama internetten falanda çok araştırıyorum şu anlık kilosu normal haftasıyla sıkıntıyı yapmıyorum sağlıklı olsunlar da önemli olan o💕