Slm kızlar 33+1 haftadan selamlar hayırla akşamlarda.Cok kötüyüm bacaklarım çok kötü ağrıyor gözümde uyku akıyor ama uyuyamıyorum gündüz çok yoruluyorum 20 aylik oğlum var hiç yerinde durmuyor benim dinlememe bile vermiyor markete gidiyorum zor eve getiririm hep kucak ister eşim burda değil öyle stresli bi hayatım var ki anlatamam sabahtan beri bebegimn hareketleri çok azaldı hiç yok neredeyse kızlar çok kötüyüm stresten sigara içiyorum içmesem sinirleniyorum oğluma kızıyorum. Ne yapacam bilmiyorum eşim burda değil şehir dışında bende gurbeteyim ailemden 19 saat uzağım kafayı yicem herseye yetişmeye çalışıyorum havalarda çok sıcak bunaltıyor beni ne yapacam bilmiyorum.En kötüyse bebegimn hareketleri çok az hata hiç yok sigaradan mi acaba ne olur içimi aydınlatın