Ozlmminiko onu bende istemiyorum ilk çocuğumda 40 gün ev insan doluydu ben ne ara uzanıyım ne ara çocuğumla ten teması kurayım yatıp emzireyim duş alıyım gelenlerinde faydası olsa gam yemicem hepsinden ayrı bi ses 😞şimdi bunda kış bide gelip mikrop taşıcıklar bize hepten delirtcekler beni