Bende geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. bu ay adet olmadım acaba mı diyerek geçen hafta pazartesi kan verdim betahcg de gebelik çıkmadı. Kan vereli 1 hafta oldu hala adet olmadım sizce test yapsam mı yapmasam mı? Yoksa bir kaç gün daha beklemeli miyim?