Biranne_64 hiç endişe edip korkmayın benim en başından beri sert ve kaskatı kesiliyor doktorum da sordu hep böyle dedim karnımı sanki patlatıp çıkacak gibi o yüzden karım ağrım ve göğüs ağrılarım muntazam oluyordu bazen dayanmaya çalışırken zamanla alıştım doktorum da sancın olursa ve hareketsizlik söz konusu olursa acilden giriş yap demişti, 8.5 ayın sonuna kadar kontrolde de iyi görünüyordu bizimki toplanıp gerilmeyi seviyor herhalde eğer hareketsizlik yoksa ve sancınız sık sık olmuyorsa karın sertliği normal endişe etmeyin