Selam kızlar bekarlıkta asla vücut sivilcesi çıkarmayan ben her iki doğumumdan sonra çıkarmaya başladım sizce sebebi nedir ? Özellikle karnımda çok çıkıyor en az 5-10 tane kocaman çıkıyor ve özellikle karnımda 🤷🏼♀️ her iki doğumumda sezaryen oldu doğumlardan sonra çıkıyor patlatıyorum genelde ama izleri kalıyor maalesef sebebini bilen veya aynı sorunu yaşayan var mı ?