36.haftamdayım. Son kan tahlillerimi verdim ve doktorum ALT -AST değerlerimin yüksek olduğunu tekrar kan vermem gerektiğini gerekirse bir dahiliyeye görünmemi istedi. Bir aydır (evde ölçüyorum) şeker sebebiyle diyetteyim ve riskli gebelik yüzünden çok fazla hareket etmeden spor yapmadan yatıyorum. (Bebeğim çok aşağıda ve sancı görüldüğü için) Var mı bu konuda tecrübesi olan gençler. Bir yeşillendirin.