Papatyam1212 Kızlar 3.aydayım ilk defa başım bu kadar kötü ağrıyor sabahtan beri ağrıyor tansiyonum yüksek değil parol alayım mı bir adet yani çok direndim ama midemi bulandırıyor artık ağrı rahatsız ediyor
H4assask Papatyam1212 hamileler için mr var çektir. Benim görme sorunu olunca çektirdim beyin damar daralmasıymoş