18 haftalık gebeyim cumartesi aniden tansiyonum düştü ve karnında sertleşme oldu acile gittim progeston iğne vurdular serum vs oazartesi kontrole gittim doktorum bebğin başının aşağıda olduğunu ve kordonun başına yakın olduğunu söyledi 5 tane daha iğne verdi kordonun yakın olması beni kokutuyor açıkçası başına gelen var mı korkulacak bir şey mi??