Aysesan Son 3 gunum kaldi kizlar egepol hastanesinde sezaryan olan varmi surec nasil ilerliyor ve karina bastirma olayi nedir kafam cok karisti arastirmalarim sonucu
orcngzm Aysesan 11 mayısta acil sezaryen oldum hemşireler falan cok ilgiliydi çok memnun kaldım karnıma bastırma falan olmadı kum torbası koyanlarda varmış ama öyle bişey de olmadı😀
Belginylmz Aysesan sezryan oldum işleme bitinde amaliyay hanede bastırıldı odaya geldiklerinde 6 kez elle karna bastrildi pis kan aksın diye