Sedagkts54 içime doğuyordu ruyamda gördüm Dişçiye gittim doktor dişimi uyusturdu onu beklerken gittim test aldm çok küçük silik çizgi vardı Herşeyi brakip kan verdim 3 4 haftalık gözüküyordu 3 üncü gebelegim hissettimmi içime mi doğdu veya tecrubedenmi blmiyorm ama Allah’ın gonderdigi mucize işte