fatmaaaydin bence omeganın faydası oldu çünkü kullandığım ay gebe kaldım regliyken başlamıştım hergün 1 tane içtim.. bende pcos varmış daha önce bi doktor söylemişti ama sonra bi tane profa gittim bana pcos yok sende dedi lakin hamile kaldıktan sonra gittiğim doktorum da ultrasonda bakar bakmaz sende pcos varmış dedi ama ileri düzey değildi sanırım. Çünkü tüylenme ya da aylarca adet görememe gibi bir durumum yoktu.. yumurta kalitesini artırdığı söyleniyor ve o ay ilk defa çok net yumurtlama akıntısı gördüm normalde hiç görmüyordum