Ankrli6 Bende karar veremedim bir türlü ilk oğlumun adı Kayra binada Kutay mi desek uyumlu mu olsa derken eşim Uras olsun buda dedi bilmiyorum doğuma 9 gün kaldı bende isim hala oturmadi🤣🙈
Anneaycoregi Çınar çok hoş bence 🍀 oğlumuz olsaydı biz de Çınar düşünüyorduk ama Umay kızımızı bekliyoruz 🌸
Selcanmeral Yncaan bu isimli ne kadar tandıığım çocuk varsa biraz yaramazlar çok yakışıklı oluyorlar ama pek kıpır kıpırlar😁