Kızlar adetim daha geçmedi 16 adet oldum geçen ay 6 gün var ama yine dayanamayıp yaptım saniyesinde böyle çıktı kızlar dua edin bana inşallah vardı her ay bir 13 yıldır bekliyorum 2 gebelik kaybım var 3 sene önce 7 aylık bebegim kaybettim karnımda onun üzüntüsü hiç ama hiç geçmiyor bilinç altım hiç rahat değil bu aya inşallah benim gerçekten bayramım olur çok istiyorum oglum kardeşini doya doya sevmeyi onun saglıkla kucama almayı 😢