Rabiul Sevilgl bende yarın yada perşembe gelicem bayram bitimine kadar kalıcam acil bir durum olursa hangi doktoru öneresiniz bayramda çalışan doktor var mı 🙈 Efnan-77
asudey Z58mz Böyle bir durum yaşamadım, filiz hanım gayet ilgileniyor. Hatta uzun uzun konuşuyoruzda.
asudey Efnan-77 normal doğum düşünmüyorum, daha önce de bi operasyon geçirdim filiz hanımla çok memnun kaldım ayrıca anneminde doktoru doğumunu o yaptırmıştı k da çok memnundu
Efnan-77 Rabiul özele gidersen gelir hangisini çağırsan buğday hepşen çok iyi bende ona gidicem meltem hanımdan memnunum ama ani doğum olsa acilde olmazsa falan buğday hanıma gidicem
Sevilgl İlk gebeliğim özele mi gitsem devlete mi kararsızım özele para verip kötü bi doktorla da karşılaşmak istemiyorum kafam çok karışık 🥴
Efnan-77 Sevilgl burda gitçeiin özel bi buğday hepşen var çok çok iyi bide aybalayı çok övüyolar ama filiz ciğerimden memnun değilim
Sevilgl Efnan-77 bu 2 doktor hastaneye bağlı değil mi kendi polikliniği mi var devlette bi doktora gidicem demiştiniz