Esomami Kizlar bu sebekten cocugu yogun bakimda yatan varmi benim 0 pozitif bebegin a pozitif kac gun yatar sizce😔
Elifaaksoyy Esomami Benimde eşimle uyuşmazlık var ama bildiğim kadar bebek benim kan grubumu taşırsa sıkıntı yok
Slngk Esomami AB0 uyusmazligi vardir. Yani sizin O bebeginizin A grubu olmasindan kaynakli. Bebeginizin biliribin degeri yuksek cikar,sararmistir bebeginiz farkettiniz mi?
Serapasya Esomami başka bişeydir canım çünkü senin negatif eşin pozitif olma durumlarında genelde oluyor bebeğinde farklı taşır diye kan gruplarımızın farklı olmasından olmaz ki tam acıklayamadım ama inş hemen çıkar canım kuzucuga yardım etsin rabbim
Esomami Elifaaksoyy bebek benimkini tasimiyo iste aslinda ilkten sorun teskil etmez ikiside pozitif dedi ama kandaki deger dusuyomus
Esrayusuf Elifaaksoyy aynn banada doktor öyle dedi Doğumdan sonra eğer bebek annenin kanıyla aynıysa sorun olmaZ ama babayla aynıysa 72 saat içinde iğne vurulması Laz'ım
HandeAnne Esomami iyi de çoğu anne ve bebeğin kan grubu farklı zaten uyuşmazlık olması için anne negatif bebek pozitif ve bebeğin kanının anneye geçmesi lazım bu durum da anne için risk zaten
Elifaaksoyy Esomami senin ki pozitif bebeğin pozitif olduğunda annenin kanını taşıyor anlayamadım tam ama inşallah tez zamanda kollarında olur bebeğin🤲🏻
Serapasya Esomami her bebek annesiyle aynı kanı tasımazki zaten negatiflik pozitifliği önemli burada cnm
Esomami HandeAnne evet eminim manyak bunlar ya hayr kan degeri dusuyomus sariliktan yatircak heralde ole diolar😡
HandeAnne Esomami o ayrı bir şey sarılık olmuş olabilir geçmiş olsun çok bebekte görülüyor inşallah çabucak düzelir 🙏
Esomami Slngk sadece burnunnda var evet yani sarilik icin isin gorcek 6 cikmis cok yuksek degil sanki kac gun yatar acaba
Fehmer Bizde de kan uyuşmazlığı vardı ama 6.haftada hafif kanamam olduğu için iğne yaptırdık benim 0 negatif eşimin A B pozitif olduğu için iğne yaptılar çok şükür simdilik bi sorunumuz yok 11 haftalık olduk çok şükür 🤰
Burcan Serapasya Esomami @HandeAnne Pozitif negatiflik Rh uygunsuzluğu evet kan uyuşmazlığı yani en azından sizin bildiğiniz birtek o var. Ama ayrıyeten AB0 uygunsuzluğu diye farklı bir çeşidi daha var kan uyuşmazlığının. Bilmediğiniz konularda araştırmadan yorum yapmak ne kadar doğru? Ayrıca hemşire size kan uyuşmazlığı var diyerek yanlış bişey söylememiş manyak ne demek? Hiç hoş değil gerçekten.