Cimenn1223 Bende oğluma ilk hamile olduğumu öğrendiğim an bırakmıştım. Bugün öğlen tekrar test yaptım çift çizgi vardı yarın kan testi vericem ama çok zorlanıyorum içemeyecegimi düşündüğüm an sinir basıyor bırakmam gerekiyor zaten bırakıcamda ondan yana sıkıntı yok ama inşallah anlatabilmişimdir