Prenseslerim_ Ama sormak istiyorum … Kizlar dogum Kontroll hapi aliyordum emzirenler icin olanindan türkcesi ne tam bilmiyorum .biraktim 1 ay oldu .regl olmadan hamile kalinirmi ya ?
sacmalamakizim Prenseslerim_ Sanırım doğum yaptınız ama hiç regl olmadınız değil mi? Eğer öyleyse kalınıyor canım, regl olmadan da yumurtlama gerçekleşiyor.
Altunkaya_44 Prenseslerim_ benim hep âdet düzensizliğim vardı 3 ay adet olmadim sonra ogrendimki 3 haftalık hamileyim yani 2 ay adet görmeden hamile kalmışim
Merve-dmr Benim bildiğim doğum kontrol haplarını bıraktığınız ayda koruyor benim öyle oldu bıraktığım ay adet oldum sonraki ay hamile kalmıştım
Prenseslerim_ Ama bir gün bile unutursan hamile olunur diye biliyorum .sanmiyorum 1 ay icmeden koruyucani canim ,valla kafan karisti benim ja
gknlpln Prenseslerim_ içmeyi unuttuğunuz gün yumurtlama günlerinizden biri ise %1 de olsa hamile kalma ihtimaliniz var. Değilse, ilaç kullanmıyor olsanız dahi hamile kalamazsınız. Bıraktıktan sonraki süreçte vücudun ilacı tamamen atması gereken süre kişiden kişiye göre değişir.
Prenseslerim_ Beyzatls ayyy dur anlamadim nasil sen biraktin hap ve hic regl olmadin simdi sen hamilesin öylemi ?
Beyzatls Prenseslerim_ 12 aralkta bıraktım 2023 , 20ocak 2024 gebelk tarihi hesaplandı o arada adet olmadım hatta neden adet olmuyorum diye hep test yaptım sonra çift çizgi çıktı yani adet olmadan hamile kaldım 3. gebelik
sutlukahve_ Olabilir tabiki bende 2 ay regl olmadm düzensizlik var ondan diye düşündüm ama hamilelik olduğunu öğrenmiştim
Prenseslerim_ sacmalamakizim hayir canim dogum yaptim 1 senedir dogum Kontroll hapi kullaniyordum ve gecen ay biraktim . Ne regl oldum nede bugün test yaptim malesef negativ cikti 😞😪